Thursday, April 5, 2018

BitterSweet of Life

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Dah berhabuk blog aku ni. But nevermind, asalkan jangan dompet/wallet korang yang berhabuk, sudahh..

Apa khabar korang semua? Sihat? Alhamdulillah..

Last aku update blog aku ni, sekitar Oktober tahun 2013. Fuhh, nak dekat 5 tahun dah tu.
And yes, macam-macam benda dah terjadi dalam masa itu.

When people says " Sharing is Caring", aku pun nak share lah kat korang semua apa yang telah terjadi pada diri aku dalam tempoh hampir 5 tahun ni, one by one.

1) Alkisah my MSc program
2) Penceburan diri aku dalam bidang teater
3) Permulaan kerja sebagai seorang jurutera
4) Ibu yang aku sayang meninggalkan aku dan segala nikmat dunia
5) Segala cabaran, pahit manis dalam alam pekerjaan
6) Office politics
7) Pemilikan aset
7) Career move on
8) Kesihatan ayah yang tak menentu
9) Betrayal
10) Wawasan hidup

Nanti aku share dengan korang ye.

Salam ikhlas dari aku.

No comments: